Vacature: Administratief medewerker kalibratie/kwaliteit

Wil jij onze nieuwe administratief medewerker worden op de afdeling Kalibratie? Dat kan!
Als je je thuis voelt in een technische werkomgeving, handig bent met het werken met computers en voldoet aan onderstaande voorwaarden.

In de functie van medewerker Administratie Kalibratie/kwaliteit ben jij de regelaar binnen de afdeling kalibratie.
Jij ondersteunt hierbij de verschillende processen (zowel operationeel, administratief als facilitair) om te zorgen voor een goede voorbereiding en afronding van de processen.

Wat zijn je belangrijkste taken?

Het volledig administratief verwerken van alle kalibratie- (inboeken, plannen, archiveren, …)

  • Het volledig administratief verwerken van alle kalibraties (inboeken, plannen, archiveren,..);
  • Dagelijks verwerken post, e-mail en pakketten;
  • Uitvoeren van diverse ondersteunende facilitaire werkzaamheden (o.a. inkoop);
  • Ondersteunen van de financiële administratie;
  • Uitvoeren van verschillende taken voor de bedrijfsadministratie;
  • Overige voorkomende werkzaamheden.

Wat vragen wij?

  • Minimaal afgeronde Mbo-opleiding op niveau 4;
  • Basiskennis van administratie door opleiding of ervaring (MBO-niveau);
  • Kennis van MS Office pakket, database beheer;
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
  • Nauwkeurigheid, accuratesse, onderzoekend en analytisch vermogen;
  • Affiniteit met kwaliteit is een pre.

Spreekt deze functie je aan en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging, dan nodigen we je uit om te solliciteren. Ook als je nog geen ervaring hebt, nodigen we je uit om te solliciteren.
Wij bieden je de mogelijkheid om bij ons je vaardigheden te ontwikkelen en door te groeien in de werkzaamheden.

Het betreft een fulltime functie (32 uur is bespreekbaar) op ons kantoor in Alphen aan den Rijn. In eerste instantie gaat het om een vervanging van een zwangerschapsverlof voor de periode half november 2019 tot mei 2020, maar er zijn ook mogelijkheden voor verlenging, mede afhankelijk van de groei van de organisatie.
Naast een marktconform salaris bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 24 vakantiedagen en 13 ADV-dagen en opleidingsmogelijkheden.

Interesse

Kies zelf wat het beste bij jou past:

  1. Stuur een mail (evt. met CV en motivatie)  
  2. Bel 033 245 90 64 om een kennismakingsgesprek in te plannen.
    Voor inhoudelijke vragen kun je vragen naar Maartje de Groot of Gerrit Hofman.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Terug naar alle vacatures